תהליך הובלת מבנה יביל

תמונה 26 בניה קלה, בנייה קלה, קרוואנים למגורים, בניית מבנים ניידים, מבנים יבילים, מבנה יביל, ממד יביל, מבנה יביל למגורים, מכולת משרד, קבלן בניה קלה, עמדת שומר, בתים יבילים, בית בבניה קלה, משרד נייד, בניה קלה למגורים

לאחר שלבי התכנון, העיצוב והבניה, אנו בקבוצת היחידה לבניה מתועשת, אחראים בין היתר גם על הובלת מבנים יבילים על גבי משאית מנוף מיוחדת להובלת מבנים יבילים, והמבנה מוצב בשטח הלקוח בהתאם להנחיות.
מבנים יבילים מעל מידות של 12/4.5 מ’ נדרשים בליווי משטרה מיוחד ו/או מובל בחלקים ומחובר בשטח.
לדוגמה מבנה במידות 12 מטר על 8 מטר – נבנה במפעל במידות של 12/4+12/4 – ומובל בשני חלקים לשטח הלקוח ומחובר מחדש למידה המתבקשת: 12 מטר על 8 מטר.
ניתן כמובן להוביל ולחבר אינספור חלקים של מבנה יביל ובמידות שונות ללא הגבלה – עד לקבלת המבנה הרצוי בשטח.

טרם הובלת המבנה היביל, מתבצע סיור בשטח על ידי נציג חברת המנופים או נציג היחידה למבנים יבילים, לוודא שאכן תנאי הגישה בשטח מתאימים למשאיות מנוף.
לאחר מכן בוחרים את דרך הגישה הנכונה והקלה לביצוע, סוג המנוף הנדרש לעבודה בהתאם למשקל המבנה היביל, מוודאים שמרחק ההנפה אכן מתאים, וכמובן את צידוד המנוף.
ישנם מקרים בהם המבנים גדולים משמעותית, או בעלי משקל כבד עקב הגימור הייחודי, ואנו נעזרים גם במנופים למשא כבד ובכך המבנה מובל על גבי משאית בנפרד והמנוף מגיע לשטח בנפרד.
אכן, גם לגובה המבנה יש השפעה על סוג המשאית וההובלה. ידוע שבכבישי ישראל, ישנם גשרים נמוכים שמגיעים עד גובה מסוים, ואין לנו אפשרות להוביל מבנים גבוהים בכבישים אלה. לכן, במקרים מסוימים אנו משתמשים במשאיות מיוחדות שנועדו להובלת מטענים גבוהים בכבישים. משאיות אלה הן נמוכות משאיות נמוכות משמעותית מרוב המשאיות (כדוגמת מובילי טנקים) בהן ניתן להיעזר בעת הובלה של מבנה גבוה.

כמו כן, ישנם גם מבנים קטנים או מכולות שמשקלן קטן בהרבה הדורשים התאמה לוגיסטית קלה ופשוטה.

עלויות ומחירים של מבנים יבילים הם משתנים בהתאם לגודל המבנה, למרחק, לתנאי השטח, ועוד המון משתנים. כמו כן, אנו בקבוצת היחידה לבניה מתועשת, בקיאים בתחום, ומסוגלים לשנע כל מבנה לכל מקום, בכל סדר גודל ובכל עת. ניתן להשתמש בשירותי ההובלה שלנו, או אפילו להביא את ספק שירות הובלה מצד הלקוח. כמובן שאת כל המידע והעלויות תקבלו באופן מותאם, במעמד קבלת הצעת המחיר.

שירות זה תקף גם בהזמנה ורכישה, וגם בביצוע בנית מבנים יבילים מחברת היחידה למבנים יבילים.

אנו בקבוצת היחידה לבניה מתועשת, בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום הבניה היבילה, צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו שיחת ייעוץ חינם בכל הנוגע למבנה היביל שלכם.
השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר ונחזור אליכם בהקדם.

Open chat
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?