אין ספק, כבר מזמן אפשר לראות משרדים ניידים במגוון מקומות ואזורים בארץ. מה שהתחיל כפתרון נגד שריפות באירופה, היום כבר מציף אותנו מכל עבר. משרד נייד בבניה קלה הוא מינוח כללי לסוגי בניה שונים, הכוללים בתוכם פלדה, אלומיניום וגם עץ במקרים מסוימים. בואו נדבר על היתרונות של בנית משרד בבניה קלה.

אחד היתרונות המובהקים בבניה קלה ובמשרדים ניידים, הוא נושא המשקל של המבנה. ככלל, בניה קלה עשויה מחומרים מאוד קלים, מה שהופך אותה למתניידת בקלות. בניה קלה עשויה לשקול בערך 50 קילוגרמים למטר רבוע. כלומר, במילים אחרות, כל מטר רבוע של בניה קלה ישקול בערך 50 קילוגרם בממוצע. יתרון זה הופך את המשרד לנייד, ומאפשר הובלתו לכל חלק בארץ בו תצטרכו למקם את המשרד. אתם מוזמנים למסור את המידות הרצויות, או לזמן את צוות מקצועני הבניה של היחידה לבניה מתועשת מייצרת ומשווקת משרדים ניידים מבניה קלה, ומספקת מבנים אלו ללקוחות בענפים שונים ומגוונים בארץ. לכל מוקד ונקודה בארץ, ניתן להוביל משרדים ניידים.

גימור בניה קלה – היחידה לאחזקה

הגימור במשרדים המוכנים מראש, הוא גימור ברמות הגבוהות שניתן לספק ללקוחות, ולרוב אנשים מופתעים ביותר מסוג המשרד שניתן לספק להם בעלויות כה אטרקטיביות. ניתן להתקין חלונות מעוצבים במשרדים הקלים שלכם, תוכלו להתקין סוגים שונים של דלתות (גם דלתות ביטחון), כמובן שניתן להתקין בקלות מזגן וכן הלאה.

יש אנשים הטוענים כי בניה קלה עשויה לצבור בלאי במהירות ולהחזיק פחות זמן מסוגי בניות רטובות (בטון), אך במציאות, ההיפך מכך הוא הנכון. בניה קלה היא כבר לא מה שהיתה פעם, ואתם מוזמנים לשכוח מכל מה שחשבתם שאתם יודעים על משרד יביל (נייד) ובניה קלה. ניתן לייצר ולשווק את כל הסוגים של מבנים יבילים, משרדים מוכנים.

בניה קלה בסטנדרט גבוה למשך זמן

כשמייצרים את המבנים הקלים, חובה לשמור על סטנדרט גבוה לצרכיהם השונים של הלקוחות, היות וכל לקוח זקוק למבנה עבור צרכים שונים. חלק מהלקוחות בוחרים להקים לולי תרנגולות בעזרת בניה קלה למגורים, משרדים מפוארים בבניה קלה ועוד.

משרד מפואר מבניה קלה עשוי לחולל לפעמים את כל ההבדל בין קמפיין מכירות מוצלח, לבין אחד שפחות מוצלח. כשלקוחות נכנסים אל משרד המכירות שלכם, אין ספק כי העין שלהם בוחנת ומתרשמת רבות. תוכלו להתאים משרד מכירות מפואר מבניה קלה, שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש נעים ונינוחים בזמן שהם שוהים במשרד. כידוע, משרד שמשדר אווירה אפורה, מדכאת או חובבנית, בהכרח יגרום לרוב הלקוחות לנטוש מהר את המשרד, מה שיוביל להקטנה במכירות החברה. משרדים מפוארים בבניה קלה, זו אחת האופציות המומלצות ביותר עבור פרויקטים של מכירות דירות.  משרדים אלו נמכרים במחירים הרבה יותר נמוכים מאשר מחירי משרדים אחרים (משרדים שיצריכו ממכם הזמנת קבלן ועבודת בניה רטובה עם בטון), ותמיד גם תוכלו לבדוק לגבי התקנת חלונות מפורזלים במשרד הנייד.

בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו גם בוטקה לשומר, מכולה למכירה ועוד…

Open chat
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?