כשאנשים בונים משרדים, הם בדרך כלל מבקשים את התאמת המשרד לצרכים שלהם, לצרכי הלקוחות ועוד. בניה קלה זו התשובה המדויקת ביותר לרוב, מפני שמדובר בסוג בניה המאפשר התאמה אידיאלית, הובלה זולה ועוד. אז מה עדיף, מבנה נייד או בנית מבנה בניה קלה?

כשיש צורך להקים משרד יביל או מבנה כלשהוא אחר, יש גם צורך להחליט אם אתם מעוניינים במבנה מבנייה קלה? בניה קלה זהו ענף בניה שהתפתח בראשיתו באירופה. שם, נאלצו להתמודד עם שריפות שנגרמו בעקבות בניית מבני עץ רבים. מבני העץ בדרך כלל לא הצליחו להחזיק מעמד ונשרפו כליל בעת דליקה, מה שהוביל את האירופאים לפתח את ענף הבניה הקלה, שכולל בתוכו שימוש בחומרי גלם יבשים (לא בטוניים). לרוב, בניה קלה תהיה מבוססת על פלדה, אלומיניום וגבס.

מבנה יביל או בניה קלה?

בחלק מהמקרים, אנשים מעדיפים משרדים מוכנים ומפוארים, מפני שלפעמים יש צורך במשרד למשך תקופה קצרה. קבלנים בדרך כלל יעדיפו משרדים יבילים (ניידים) ולא לרכושם, אך קיימים גם מקרים רבים של קבלנים שרוכשים משרדים ניידים מפוארים או ביתן שמירה מבניה קלה ומובילים אותם ממקום למקום.

ההובלה של מבני בניה קלה היא הרבה יותר קלה וזולה מהובלה של מבני בטון, היות והבניה הקלה מאופיינת כסוג בנייה קל משקל. בדרך כלל, המשקל הממוצע עבור מטר רבוע בנייה קלה, יהיה בערך 50 קילו. אז מה עדיף בעצם, מבנים ניידים או לבנות כאלו? ובכן, כנראה שהכול תלוי בצרכים שלכם. אם אתם מושבניקים ואתם מעוניינים להקים לול תרנגולות, אתם כנראה תצטרכו לבנות לול תרנגולות מבנייה קלה. מפני שמדובר במבנה המצריך אינסטלציה, מכשירים ספציפיים של תחום גידול העופות ועוד. הרוב המוחלט של החקלאים ובעלי המשקים, בדרך כלל בוחר לבנות לולי תרנגולו מבנייה קלה.

יחידות דיור מבניה קלה, צריך היתר?

מדובר בסוג בניה שחוסך לכם בעלויות משמעותיות, וניתן אפילו לבנות יחידות דיור שלמות מסוג הבניה הזה. כאשר בונים יחידות דיור מבניה קלה, אפשר לבצע שינויים רבים והתאמות אידיאליות בכדי ליצור את הבית המושלם. במקרים אלו, בדרך כלל תצטרכו לספק היתרי בנייה בכדי להקים את היחידה, אך במקרים רבים אחרים, הירי בנייה לא נזקקים כאשר בונים מבני בניה קלה.

בכדי לברר באילו מקרים יש צורך בהיתרי בניה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם היחידה לבניה מתועשת– מבנים ניידים ובנית מבנים בבניה קלה. היחידה  לבניה מתועשת סיפקה עד היום שירות לאלפי לקוחות, שהיו זקוקים למענה מידי עבור מבנים בסטנדרט גבוה ובניה. אתם מוזמנים לשכוח מכל מה ששמעתם על בניה קלה, מפני שכיום מבני קניה קלה מגיעים עם פאנלים מבודדים וכפולים. פאנלים אלו נועדו למטרת איטום מוצלח ובידוד, כך שתוכלו לעבוד בתוך המבנה, ללא כל חשש מפני נזילות של מי גשמים או פיצוצים של צינורות מים חיצוניים.

Open chat
1
צריכים עזרה?
היי :)
איך אפשר לעזור?